Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
Dostępność:Dostępny od ręki
Czas wysyłki:24 godziny
Koszt wysyłki:od 0,00 zł
Numer katalogowy:100 021
Stan magazynowy:
Stan produktu:Nowy
Gwarancja:Gwarancja 24 miesiecy
Model:HR 20
Pojemność szpuli m/mm:450/0,55
Przełozenie:5,5:1
Nawój:124cm
Ilość łożysk:7
Siła Hamulca:25kg
Waga:705g
Opracowaliśmy kołowrotek HR 20 która jest doskonale dostosowany do potrzeb sumiarzy. Jesteśmy głęboko przekonani, że ten innowacyjny produkt zrewolucjonizuje sektor kołowrotków w wędkarstwie sumowym. Ten Multik zawieszamy jak kołowrotek stało szpulowy pod wędką sumową, otrzymamy optymalne wyważenie. Do układania plecionki na szpuli musisz wykorzystać palec wskazujący.
HR 20 w całości jest wykonany z aluminium, jest maksymalnie stabilny i jednocześnie posiada niską wagę. Ogromna pojemność szpuli i ogromny nawój linii, rewolucyjne korzyści które nigdy nie istniały w takim połączeniu.
Łatwa obsługa.
Gigantyczna pojemność.
Ogromny nawój szpuli.
Innowacyjny system hamulcowy.
Wysoka stabilność.
Bardzo kompaktowy i lekki.
100% aluminiowa obudowa.
Moc hamulca 25kg !!
Przekładnia ze stali nierdzewnej.
Przełożenie: 5.5: 1
7 Łożysk.
Nawój: 124cm.
Głośna terkotka.
Pojemność szpuli: 450m / 0,55mm.
Waga: 705g.
Funkcje innowacyjnego układu hamulcowego:
Interakcja między dźwignią hamulca i pedałem hamulca odpowiada za ciśnienie hamowania. W praktyce wygląda to tak.
1.WOLNY BIEG.
Wysnuwanie plecionki jest całkowicie pozbawione oporu. Ta pozycja jest potrzebna w najrzadszych przypadkach.
2. POZYCJA DO WYWÓZKI.
Dźwignia załapuje się na poziomie trzech linii znakujących. Pokrętło nastawcze służy do ustawienia idealnej siły hamowania do wywózki. Hamulec może być idealnie ustawiony do metody łowienia, przez co odpada układanie plecionki palcem.
3.GÓRNY ZAKRES HAMULCA
Ten poziom służy podczas holu jako bezpieczny odstęp między ogólnym zakresem hamowania (poziom poniżej pozycji Strike) oraz pozycji do wywózki. Ten poziom ma przy tym samym ustawieniu pokrętła mniej siły hamowania niż przy dolnym zakresie hamulca.
4. STRIKE POZYCJA.
Dźwignia załapuje się na poziomie trzech linii znakujących. Na tej pozycji hamulec ma znacznie mniej siły hamowania w porównaniu do zakresu hamowania centralnie powyżej lub poniżej. Przez to można ustawić w pozycji Strike siłę hamowania pokrętłem idealnie do holu. Podkręcając palcami pokrętło w kierunku MORE, można osiągnąć od zależności siły w palcach do 6Kg siły hamulca, jeśli dźwignia stoi na pozycji Strike oraz 12 Kg maksymalnej siły, jeśli dźwignia zostaje przesunięta na najniższą pozycję dolnego zakresu hamulca. Wskazówka: Jeśli jest potrzebne więcej maksymalnej siły, można w pozycji wywózki oraz pozycji wolnego biegu podkręcić jeszcze bardziej pokrętło.
5. DOLNY ZAKRES HAMULCA.
Ten zakres służy do holu. Im więcej się przesuwa dźwignie na dół, tym więcej się uzyska siły hamulca. Na najniższej pozycji dźwigni, hamulec ma podwójną sile w stosunku do pozycji Strike.
Kołowrotek jest mega łany,zapewne swoją robotę zrobi polecam zainteresowanym bo warto zainwestować.
Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.